Cumhurbaşkanı Erdoğan: Kerbela’nın acısı hala yüreğimizde

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Beştepe’de Muharrem iftarında konuştu. Muharrem ayının hayırlara vesile olmasını dileyen Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Bu mübarek ayda tuttuğunuz oruçların, ettiğiniz duaların, yaptığınız hayır ve hasenatın Hak katında kabul ve karin olmasını temenni ediyorum.” dedi. Müslümanlar için yarın Aşure Günü’nün idrak edileceğine işaret eden Erdoğan, “Şehadetlerinin 1387. sene-i devriyesinde Serdar-ı Şehidan, Şah-ı Kerbela Hazreti Hüseyin Efendimiz’i ve 70’i aşkın yol arkadaşını rahmetle, hürmetle yad ediyorum.” açıklamasında bulundu. “14 ASIRDIR YAŞIYORUZ” “Kerbela’nın acısını yüreğimizde hala taşıyoruz.” diye konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Kerbela’nın hüznünü, burukluğunu, gam ve melalini kalbimizin derinliklerinde hala hissediyoruz. Gönüller Sultanı’nın “Benim dünyadaki çiçeğim” diyerek öpüp kokladığı Hazreti Hüseyin…

Son dakika… Cumhurbaşkanı Erdoğan: Kerbela’nın acısı hala yüreğimizde

İşte Erdoğan’ın konuşmasından öne çıkan satır başları: Müslümanlar, olarak yarın inşallah Aşure Günü’nü idrak edeceğiz. Şehadetlerinin 1387. seneidevriyesinde Serdar-ı Şehidan, Şah-ı Kerbela Hazreti Hüseyin Efendimiz’i ve 70’i aşkın yol arkadaşını rahmetle, hürmetle yâd ediyorum. Kerbela’nın acısını yüreğimizde hâlâ taşıyoruz. Kerbela’nın hüznünü, burukluğunu, gam ve melalini kalbimizin derinliklerinde hâlâ hissediyoruz. “KEDERİ 14 ASIRDIR O GÜNKÜ GİBİ YAŞIYORUZ” Gönüller Sultanı’nın “Benim dünyadaki çiçeğim.” diyerek öpüp kokladığı Hazreti Hüseyin Efendimiz’in ve yarenlerinin şehit edilmesinin kederini tam 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz. Hicri 61 yılının 10 Muharrem gününde bedenler bir bir toprağa düşse de hak ve hakikat yere düşmemiştir. Çadırlar ateşe verilse de Ehl-i…